Творці Fall Guys розповіли, як дійшли до успіху
Із дня релізу Fall Guys досягла високих показників — за першу ж добу в неї зіграли 1,5 мільйони гравців, за тиждень Devolver Digital продала 2 мільйони копій лише у Steam, а на Twitch трансляції одночасно дивилися 340 тисяч людей.
Fall Guys стала найуспішнішим проектом студії Mediatonic, тож її креативний директор Джефф Тентон у Твіттері поділився деякими подробицями з історії створення Fall Guys.
Усе розпочалося з ідеї ґеймдизайнера, яка виникла ще у січні 2018 року. Оголосивши її, за кілька днів він описав гру Fool’s Gauntlet — королівську битву, де 100 гравців змагаються на смузі перешкод.
За словами креативного директора, королівська битва була тим жанром, якого варто було уникати, адже середовище усе більше наповнювалося такими проектами. Але побачивши опис гри, Джефф одразу надіслав його одному із засновників студії. Навіть забув додати хоча б якусь примітку.
А презентація гри виявилася найпростішою із досвіду Тентона. Її підготували за 24 години, хоча це складний процес, де необхідно продумати ідею та особливості гри.
Після цього створили перші концепт-арти поля та персонажів. Пізніше героїв змінили. Залишили їм форму бобів, але додали дупці та костюми із вирізами для обличчя. Це, за словами творців, стало “прозрінням”.
Приблизно ж тоді відкинули назву Fool’s Gauntlet, замінивши її на відому нам Fall Guys, та почали презентації гри для видавців. Джефф зустрічався із представниками 10 компаній до того, як Devolver Digital згодилися видати Fall Guys. Врешті-решт, почалася розробка. Першою створеною мапою стала Fall Mountain, а на дизайн наступних рівнів надихали цукерки та інші солодощі.
Mediatonic вже анонсували другий сезон королівської битви, який презентують 27 серпня.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Доходи інді та високобюджетних ігор майже зрівнялися цього року в Steam
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)
-
Plants vs. Zombies 3 вже вчетверте закривають й перевипускають